tja idag är jag inte bakis men.......

well jag är inte bakis men jag har bara fruktansvärt tråkigt. så därför har jag bestämt mig för att fixa bankgrejerna denhär veckan och skatte skiten med och sen sticka om två veckor uppåt landet som jag säkert har sagt till alla er wankers som läser den här jävla skitbloggen. men men så kan det gå. har inte hänt så mkt de senaste dagarna haft lite mardrömmar lite vanliga drömmar och så har jag fått agera undertaker åt en stackars fågel som hunden i husettotalt hade massakrerat. köpte en samlingsbok av alla thomas paines verk som jag läser lite halvtaskigt och glaspärlespelet. så nu har ja gnnått att göra när jag inte super eller tjurar.
hoppas allt e bra hemma och ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0