ja jävlar vettu

som sagt jag bloggar ju inte livet ur mig så det behöver ni inte vara oroliga över......
har liksom inte vart så mkt att blogga om på senaste förutom en ohelig mängd fyllor mitt på dagarna. måste sluta vara en sån pensionär. går nämligen och lägger mig vid 10 / 11 varje kväll och går upp relativt tidigt. puss på mitt brönöga säger jag bara. var hos troy igår och splittade två flaskor whiskey och cola, tittade på gamla semestervideos från när jag var en tjock bulle och pratade som en flicka. i onsdags så var jag i loganlea och tog mitt bluecard så att jag har tillåtelse att jobba på en byggarbetsplats. grattis på mitt brönöga som sagt. har regnat i två dagar i sträck och nu idag tittar solen välkommet fram igen och gör en en aning gladare om man inte hade vart så jäääääääävla bakis som man faktiskt är.
on another topic så håller jg igen kära vänner på att försöka slutaröka. så förhoppningsvis grattis+åp mitt brunöga igen. men man skall ju inte ropa hej förens man är död när det gäller firande av ickerökande.
men men, var på fest hos kerris föräldrar i lördags och blev galet packad med en hög 50-60 åringar. ja jävlar dendär alfred vet hur man festar.
 hoppas alla har det bra där hemma så ses vi om 11 månader:)
keep it cool.....i know i am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0