bajs......................

ja då var jag här igen! bakis.......igen. men vad skal man göra åt det. hade jag inte vart bakis nånsin så hade jag nog inte vart tillräckligt uttråkad för att faktiskt palla med trycket av att skriva denhär skitbloggen. jaja igår var jag iaf hos troy som fylde 42 år. hade med mig en flaska rom som jag tänkte vi kunde drickå någon annan gång när jag kom dit för jag ville bara säga hej. men icke sa nocke och det slutade med att vi drack upp den och diskuterade politiv och pedofiler i en timme. sen stack vi upp till karina (troys syster) och tog en öl med de och pratade om datorvirus etc. jag skulle senare på kvällen åka med kerri och klaus till kerris föräldrar men de var nån annanstans så troy ray karina och jag slängde oss i bilen och stack dit så att maten inte skulle gå till spillo. jag hade med mig ännu en flaska rom till james(kerris pappa)  för att jag kände att jag drack honom ur huset förra gången jag var där. anywho. detta slutade med att vi drack upp den flaskan + whskey och vin. så därför är alfred en bakis katt idag.
whats up is this: jag skall ringa david och se om han kan ge mig ett jobb inom en "snar" framtid. om det skiter sig så drar jag up the country, baby dont you wanna come. där jag skall skaffa fruktplockar jobb och möta människor. sen får jag improvisera. lära mig surfa perhapps. vem vet thats all fornow
så have a ball bitches så hörs vi när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0