ja jävlar

tjära vänner vilket bajs!
inte på ett dåligt sätt utan bara ett jävligt wierd sätt. har vart i bundaberg denna veckan, om ni tänker er den värsta byfåne staden med backpacker hatande bebyggare så har ni bundaberg i ett nötskal. folk saktade ner på vägarna och skrek åt dig att go the fuck back to where you came from etc. några fransmän hade blivit misshandlade av den enkla anledningen att det pratade franska och jobbade på skitjobb mitt i natten. är tillbaka i brisbane och ha hjälpt troy lit med gardeningwok och genom det så skall jag jobba med en ukrainare som heter fred på hans lilla firma.
var ute med loid travis och ross och jessica igår och blev full som ett svin och trillade  när jag var på deras toalett rakt in i väggen och utvecklade tre små fina bulor i pannan. så blobb invånarantalet på pannan har stigit til 4 st. gått ner 4 kilo sen jag lämnade de svenska vidderna. känner en sjuk hemlängtan och ångrar att jag inte har någon med mig här nere som man kan gråta och säga dumma ordskäm elle vad det nu heter. men men jobbar på att bli självständig här och det går bra men inga mä'nniskor i världen är så bra som ni där hemma.
i min drunken haze som jag var inne i igår så tror jag att jag raggade på en trevlig brud i rökrutan och det slutade med nått i stil med att jag bjöd med henne hem till sverige om hon nån gång ville komma och resa ieuropa. hon verkade glad på idén så nu är det bara att vänta( tror hon hade kid btw).vädret är sjuktkall på mornarna så man inte kan gå naken runt i huset längre mkt synd.
anledningen till att det inte hänger så bra ihop med meningarna och ordvlen är för att jag återigen är sjukt bakis så jag orkar inte bry mig om nått så bajsigt!
så nästa gång skall jag försöka vara bra i huvet när jag skriver till er alla men inte idag
puss på brunögat

Kommentarer
Postat av: simon

hur var loid och co?

2009-06-17 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0