darker than fuckin' ace of spades....

tja då var jag här igen och jag har en bekännelse som jg måste få av mig.....jg älskar vaniljcol! så jävla nice. men men vad har hänt de senaste dagarna.... jo jag har jobbat med fred ( en stor tjock ukrainare) med att fixa till trädgården på en snobb villa. har träffar caroline som kanske kan hjälpa mig med att få jobb på ett fik och skall ikväll och festa med några chilenare som hon känner.
saknar som vanligt alla där hemma och ja jag skall skicka breven jag lovade er, grejen är dck att jag har skrivit en del hittils men eftersom jag glömmer att skcka dem så blir de efter ett tag obsolete och oanvändbara. men de kommer!
känns lite bättre att vara här nere efter några dagar av depresion och hemlängtan. sen vette fan vad jag kan skriva mer.
nej ingenting. have a ball bitches
glad midsommar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0