bakis.....

ja då var man här igen med en precis avklarad bakisbajs och dålig mage en måndag morgon i brisbane. solen skiner och jag har haft det kul igår. stack in till stan med caroline och några chilenare som jag aldrig kommer ihåg namnen på, så vi kallar de för rafael och penelope allihopa. grillade i southbank och hade det gött som fan, blev full på taskigt lådvin och hamnade som alltid mellan två grupper, och ångrar djupt att jag inte lyssnade bättre på spanska lektionerna:(
men men, efter två dunkar vin stack vi till en klubb som har öppet alla söndagar och dansade och drack. av någon anledning kände jag att det var lämpligt att dricksa för medelmåttig service och vaknade upp dagen efter upp utan alla mina mynt somag hade tänkt använda till frukost. frustration!
vad har mer hänt?? jo just det, jag hängde med carro till en grillning som visade sig vara full och då menar jag full som i alla-är-fundamentalt-kristna-coh-allmänt-amerikanska-och-irriterande-ytliga full......slutade med att jag tog mig till en pub och blev full medans jag kollade på en match mellan allblacks och italien.
det har antagligen hänt mer intresserande saker de senaste veckorna men eftersom jag dricker för mkt så går minnet åt helvete mer än vanligt och det här är allt jag kan förmå mig att komma ihåg atm.
have a ball bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0