oro....

kära vänner! jag tror jag tappar mer hår än vad jag borde....... kunde jag inte bara fått aids eller nått annat som inte sitter på huvudet istället för att behöva roa mig över att jag tappar hår! jävla kuk.
vet dock inte om det är så illa som det kunde vara, för jag har liksom aldrig oroat mig på riktigt över att bli bald.
men men som om inte det var nog så är jag sjukligt nervös över tattueringen som jag skall skaffa imorgon, och att jag inte har jobb och eftersom jag precis såg filmen om lycka vad den nu heter med will smith så tror jag såklart att jag kommer bo på en toalett med ett barn som jag inte vet när jag fick i mitt knä gråtandes i natten medans jag väntar på att någon skall ringa och be mig om att jobba för dem.
skall iaf fixa fler cvn imorn och gå runt med de p åtisdag till alla supermarkets och lämna and shit. så jag hoppas på att någon kan ha förbarmande över en orolig själ och säga " nämen det ser ut som om du håller på att bli skallig! låt oss ge dig ett jobb och ett fantastiskt shampo så att alla dina problem blåser all världens väg.
antagligen så kommer allt kännas bättre efter imorgon när jag sitter på tåget med min nya tattuering på väg in till stan glad som en mört (hoppas jag att jag kommer vara i alla fall) och se världen med lite lättare ögon, om det nu ens är ett fungerande uttalande.
är för trött och orolig för att kunna skriva texter som makes any sence.
så god natt på er.
imorgon kommer jag lägga upp bilder på tattueringen om inte tattueraren glömmer bort mig igen och det måste skjutas upp eller nån skit.
sov så gott när ni lägger er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0