fiktivt.

hade ett fiktivt samtal idag med sebastian när jag svabbade golven på jobbet. japp det hade jag! anledningen till att jag hade det förutom då att jag saknar honom och alla andra var för att jag gjorde en ordvits somja ginte kunde dela med mig av eftersom jag inte känner någon här nere som pratar svenska förutom två kunder som jag träffat en gång var så jag tror inte de skulle uppskatta lustiheter från mig ännu..... just det! den fiktiva sebastian slog mig p åpannan efter att jag sa skämtet. kan tyvärr inte komma ihåg vad det var.
händer inte så mkt annat här nere förutom att jag flyttar in imorgon och att jag jobbar på dagarna. eftersom jag inte fixat taxfilenumber i tid så kommer det dras 50 % av min lön tills jag fixat till det-.-
inte kul med kommer nog bli gött att flytta

Kommentarer
Postat av: vell hung'd kok

mahhahaa, lite galet, men mest roligt. det är lite illa, trodde aldrig jag skulle säga (skriva) det här, men jag saknar dina ordvitsar (och dig <3<3<3<3<3!!111!!!elva!!!) ^^



troligtvis var ordvitsen världssämst och att du förtjänade en liten smäck på pannan

2009-08-01 @ 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0