concha de tu madre

har vart en sjukt bra vecka hittils. är ledig idag för att det är ekka festivalen nånstans i stan. skulle dratt dit men det slutade med att vi drog in till southbank och låg lite på den fejkade stranden och drack matte.

snackade lite om livet universum och allting, och innan jag visste ordet av så frågade graparna mig om jag vill dra med dem till asien i december och dra runt i vietnam thailand bali etc. jag är fruktansvärt sugen på det så jag tror jag skall göra det men det berors ju lite på också ifall mikael kommer ner eller inte. men sånna här möjligheter kommer ju inte upp allt för ofta. så jag skall ta det under consideration och sova på saken. jag har ju trots allt ett par månader på mig.

vad har mer hänt? hade en hejdå fest för beto från colombia, and its safe to say att han blev ganska drunk mc D! började med att han dansade lite hyfsat till jobbig spansk musik. det slutade iaf med att alla dansade the maccarena och slutligen så var det enda beto gjorde att dunka stolar i golvet och skrika till sin flikvän att han älskade henne.
en härlig natts sömn.

hoppas allt är bra hemma med er och att ni tar det lugn. dont stress.
have a ball bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0