pill på snoppen

tja jag vet att jag har vart och kommer vara dålig på att updatera den här bloggen men det är bara för att jag inte gör så väldans mkt som är intressant och kul att läsa. så enda anledningen till att jag inte skriver är för att jag bryr mig om er.
moving on. har som sagt inte gjort så mkt de senaste dagarna förutom att träffa kerris föräldrar och testat ett nytt pålägg som är fluff. ett mkt sött och klibbigt pålägg bestående av marsmallow eller hur man nu stavar det. drog in till stan idag för att förbereda för stranden imorn genom att köpa en ryggsäck så man kan dra med sig lite vatten handuk och andra nödvändigheter. jag skall även ta med mig kameran så alla ni där hemma kan få se hur det är här vid stillahavet.
well drog som sagt in och skulle bara vara lite i stan och gå runt i affärer och ta en öl. detta slutade med att jag efter min 5 drink vinglar lite subtilt till närmsta köpcenter och febrilt letar efter en toalett samtidigt som jag försöker hitta kläder och en väska som jag kan köpa. när jag insåg att det var omöjligt att göra båda samtidigt så sprang-gick jag till närmsta biograf och länsade snoken. sen köpte jag väskan och gick tillbaks till baren och drack vidare tills kerri kom dit och då drack jag lite mer.
en mening jag har fått höra ofta här nere är att alfred har en "dickie bladder", vilket då betyder att jag har en liten blåsa. mkt underhållande för kerri eftersom jag har en penis och det heter dickie. så efter att jag och klaus etablerat att det inte alls var lika roligt att säga att en kvinna har en dickie bladder så myntade vi uttrycket en "vagetastic bladder". så nu fick ni med er lite engelska kunskaper påköpet.
saknar er alla
puss och kram

Kommentarer
Postat av: sebbe

http://iphonefreakz.com/2008/12/04/simpsons-apple-parody/

2009-05-03 @ 23:10:08
Postat av: Anonym

det var inte rätt länk, det ska va ett längre klipp då dom gör parodi på den där gamla apple-reklamen du visade mig när nån brud kastar en slägga och krossar en skärm

2009-05-03 @ 23:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0