när jag säger jordens avskum så menar jag JORDENS avskum

första myggbettet avklarat! fyfan inteens flera tusentals mil hemifrån kan man slippa de små skitarna. jaja jag skulle vilja be någon som läser det här och som känner min familj att ringa hem till min mamma och säga att jag mår bra och inte har rignt henne enbart pågrund av att det inte går från deras telefoner. och det var först idag som vi fick internet att fungera. så om ni vill göra det så vore det bra. jaja känns skönt att vara här saknar en vän att pratam ed ibland men annars så e allt som vanligt. det är 26 grader ute idag och vi har vart och handlat lite på kmart. (jag hatar  köpcenter) skall antagligen till stranden om inte allt frö länge om jag knipsar med fingrarna. så det skall jag nog ta och göra. tja nu skall jag mysa med deras afgan hund addicus som är min ända vän justn u och sen så får vi se vad som händer. hoppas alla där hemma har det finfint och ni skall få brev men om ni vill ha mer information än hur det var på de tre olika flygplatserna, sängen där jag bor eller vardagsrummet jag hänger i så får ni helt enkelt vänta tills jag hunnit med mer.
cya m8s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0