inte långt kvar nu

nu är det som sagt inte långt tills det bär av och nu har jag äntligen börjat fatta det och känner mig lite vemodig.
klart att det kommer gå bra men kommer sakna alla gamla goda vänner och vara /sadface över alla fina fester som jag kunde ha vart på och spytt sönder eller blivit en dramaqueen eller båda på samma gång. men jag kommer nog få fler tillfällen att göra det på andra sidan planeten än vad jag kan tänka mig. men jag känner att mitt dåliga skrivande i kombination med mitt dåliga stavande håller på att trava iväg med mig, så det här får bli det sista ni hör från mig innan ja gkommer fram till australien.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt motto stämmer ganska väl in på min kusin, och han kan jag "hämta" ganska mycket ifrån to be honest!



Ha det!

2009-04-15 @ 22:52:45
Postat av: Nichlas Linderborg

Glömde skriva vem det var ifrån>:)

2009-04-15 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0