hur mkt är en hongkong dollar värd?

HAO! sitter i hongkong nu och smälter den första goda måltiden på 24 timmar och vräker i mig vatten så mitt urin skall bli lite annat än muerto del rojo färgat. har inte fått mer än 1 timmes sömn sen jag vaknade tisdagen den 14d så nu är magen lite sisådär. resan har iaf gått bra som fan hittils inga problem och bara trevlig personal att tampas med och kineser som gör som norrmännen och gör engelskan till sin egen med diverse uttal så jag tror de pratar mandarin med migoch ber de ta det på engelska och långsam. har haft förvånansvärt lite ångest än så länge men fan vad många dåliga filmer jag såg på planet. kl är nu kvart över 9 här och kvart ver 3 på morgonen i gamla hamstad. känns bara så fel. skall inte skriva så mkt mer nu uan bege mig bort till smokers loungen och njuta eftersom alla flygplatser förutom hongkongs har tagit bort sina. så nu utnyttjar jag det till max så att jag kan klara 8 timmars resan till brisbane som går om cirka 4 timmar.

ha det gött tills vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-16 @ 03:29:22
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: mikael

awesome! hoppas du inte fryser när du kommer dit ^^ va e det för sjuk kommentar ovanför min? haha lojt.. jag väntar på brev din lille spjuver! pussokram

2009-04-16 @ 13:19:47
Postat av: sebunken van der coock

jag blev tillkallad till en intervju hos carlings på måndag :):):):)

2009-04-17 @ 16:28:35
Postat av: Anna

Ta hand om dig! Berätta hur det är, skriv ett brev, hör av dig för fan! (Ja jag har full förståelse för att det har bara gått några dagar)

2009-04-17 @ 21:07:10
URL: http://footsteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0