departed

ohoyhoj! har precis sett departed med klaus kerri naiomi (vet inte om det stavas så ) sjukt bra rolig och spännande film. se den om ni får en chans. det känns fan som att ingen kommer ha något att fråga mig om när jag kommer hem om ett år om jag fortsätter skriva så här mkt nu när jag fixat internet till min babie. som sagt props till min main man addicus denna undervara afgan hunden. måste fan säga att jag känner igen mig i honom när jag hör beskrivningar om hur jag går och beter mig. tror fan jag vars hund i förra livet eller nått.
tja än så länga har inte så mkt hänt förutom att jag för första dagen vart utanför huset och spanat på lite stormarknad eller vad fan det heter. fy fan som sagt! snart kommer det upp lite bilder. har bara inte haft något  att posta så det kommer det kommer.
until we ses igen!
ta en kopp te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0