8

tja då var man här igen. 8 dagar tills man sitter på planet påväg till the landof my dreams förhoppningsvis.
inte mkt nytt under solen förutom att man tar det lugnt , väldigt lugnt faktiskt med kp och simon och det fina vädret.
idag har dock inte vart så värst produktiv dag faktiskt, har bara vart framför datorn och på altanen taking a smoke and a pancake liksom. kan ju faktiskt ta och göra något med mig själv de här sista dagarna i sverige, men varför skall jag behöva göra det. det är nu jag skall njuta precis som jag har gjort sen slutet av augusti.
fan jag kommer få en rejäl chock när jag kommer ner och faktiskt måste jobba för att överleva.....suck!
men men så kan det gå. skall träffa anna på torsdag, skall också till frisören för att ge migsjälv en hejdå present iform av schamponering av vacker kvinna och lite halvdan styling. kommer bli underbart. funderar på att permanenta håret som ett dåligt skämt men jag får se vad jag bestämme rmig för. ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0