updatering i bakfyllans tecken!

tja då var man här igen. för att ge er sons of bitches någon sort inblick i mitt liv här nere. jag har hittat någonstans att bo! med några chilenare en fransman och en japan som pluggar engelska, utan att lyckas verkar det som... var ute med shaun hans bror nån brud och carro eftersom det var ennes sista dag i brisbane. var as soft och man blev full för andra gången den dagen eftersom jag hade jobbat tidigare på morgonen. caroline stack hem eftersom hon inte hade hunnit packa och i andra drog in till stan för att gå på en pub som hade brasilians afton. så var inte fallet för när vi kom dit så spelade de bara michel jackson och man blev besviken. shaun stack hem efter ett litet tag, och jag blev lämnad med chilenarna som hade kommit. kände mig lite vilsen och bakis och hade inte så kul men eftersom jag skulle sova på deras soffa så var jag tvungen att stanna tills de stack.
puben stängde och de ville absolut vidare till en annan pub med alla deras fulla polare från sydamerika. eftersom jag är en toffel så hängde jag på och blev om  möjligt ännu mer besviken när det visade sig att puben hade stngt där också. men ändå blev man lite lättad eftersom kl var 4 på morgonen och jag var trött som ett as och ville sova. men nej då, då var det nån som kom på den briljanta iden att vi skulleh efter fest i deras lägenhet.... nämnde jag att jag är en toffel som inte säger ifr¨ån? jaja kom dit och efter 10 sekunders musik så deckade alla i deras soffor och jag satt på en stol och längtade hem obekväm som fan.
somnade på golvet frenetiskt kramandes en stol med min jacka som täcke och en äcklig liten kudde som tj kudde.
det första som jag blev mött av när jag vaknade morgonen är på kl 7 efter endast 2 timars sömn var två brudar och en kamera som fann det verkligen lustigt att jag lå på deras golv. kanske var det faktumet att ingen kändemig i huset eller att jag under hela kvällen hade vart utanför alla samtal eftersom jag inte kan spanska och inte hade lämnat huset. jag vet inte jag. men tog iaf tåget hem och som om min natt inte hade vart illa nog för gud så såg han till att det var något fel med tåget så det istället för att ta en timme hem tog 2.
men vad då jag klagar inte......
skall idag skriva ltie cvn som jag skall springa runt och dela ut som om jag vore ett jehovas vittne på speed, så att jag kan få pengar till att betala hyran som jag kommer vara tungen att betala om 3 veckor( när killen flyttar ut från rummet som jag skall ta över)
tja eftersom det här blev ett jävligt gnälligt inlägg så får jag väl fortsätta med att sä'ga att det harinte bara vart otrevligt i trevligheterna utan att det faktiskt har hänt trevliga grejer som att bli tight vän med shaun som antagligen är den roligaste afrikanen som jag känner......... den enda afrikanen jag känner...poängen är tt han är rolig iaf.
so there you have it boys and girls
hoppas ni vet att jag saknar er alla och önskar att ni kunde vart här med mig för i sånnafal hae jag haft det mycket roligare varje dag här nere.
puss på er!
dagens låt som är så underbart glädjande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0