löl

tja då var jag här vid datorn igen och det är fint utomhus men av någon sjuk anöledning så är det piss kallt här inne:P
skall ut snart hade jag tänkt skall nämligen in till stan så att shaun kan hämta upp mig och vi stacka till sunshine coast. blir ingen straddie för mig den här helgen men fest norrut istället så jag kommer inte komma hem förens imorn.
just nu så slår tråk alfred till och är inte så värst sugen på att hänga med egentligen. men allt kommer nog lösa sig när man väl får lite alkohol i blodet.
hoppas att nått skiter sig så man slipper åka så långt för att komma till festen så man bara kan lulla runt i stan och bli skit full på nått sget ställe. vill inte sov överhos främlingar...igen......
skall föresten på arbets intervju på måndag för jobbet som carolin hade innan hon stack. åter igen så löser någon annan alfreds problem.... men jag klagar inte, jag bara gapar och så flyger maten in i käften på mig!
flyttar den 30nde in till stan och längtar som en fet liten torsk tills det händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0