...........

jävlar pojkar och flickor sitter här och skall snart lägga mig så jag orkar up och jobba imorn.
sitter och lyssnar på john denver med country roads! saknar faktiskt torup och att supa med sebbe kerstin mikael than och nea! saknar alla för den delen david du är inte bortglömd! men fan va det känns sjukt fortf att vara här. vet inte varför egentligen, kan nog vara på grund av att jag åter igen försöker sluta röka och att magen inte kan sluta knipa sig eller att detsnurrar lite lätt i mitt huvud som resultat av detta pågående försök...
jag tror jag har blivit lite beroende av den jävla tattueringen
kan inte sluta tänka på att skaffa en till eller 3! morsan gillade den förövrigt så det var ju bra!
skal iaf till sunshine coast för att festa med shaun och hans bror os någon filipins snubbe som jag inte har någon anaing om vem det är... skall spendera natten där eftersom det är 3 timmar från brisbane men det kommer säkert bli kul. blir kanske av med guldmunken om man har lite tur och lite skicklighet i en het kombination trusting slooowly squirt....oj.....
har köpt frimörken idag så jag kommer skicka ett par brev inom kort. nu får vi bara se vem som jag älskar mest! eller tja bvilka sju som jag älskar mest! ha det bra tills vidare

Kommentarer
Postat av: softish

miss you :*

2009-07-16 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0