stress

har vart en ganska jobbig vecka so far och det verkar inte som att det kommer bli någe bättre... jobbar alla dagar tills stället stänger och börjar varje dag innan nio. sen kommer man hem och får veta att värden kommer förbi med nya intresserade tenants som skall titta på huset. så när man äntligen har avslutat jobbet och städat hela stället så kommer man hem och får städa lite till.. jävla kuk bret! beter sig som om han vore allas våran moder och tvingat oss att städa hela jävla huset varje fucking dag. men men jag skall inte klaga.

ricardo har börjat på mitt och juan pablos jobb och det går inte jätte bra för honom skulle jag inte påstå. mohammad ger honom en ganska tough time varje dag och skäller och skrämmer. så vi får snacka med honom idag och få honom att jobba bättre, eller nått jag vette fan. är för trött för att bry mig om någon annan än mig själv!  så det så!

eller ja vem försöker jag lura??? jag bryr mig alltid  om alla  som jag bryr mig om så skit i ovanstående. nu kanske ni undrar varför jag inte bara tog bort det. men till det har jag inget svar.... det enda jag vet är att det hade tagit mindre tid att ta bort det än att skriva all denhär skiten. jaja om ni vill så kan ni ju alltid ringa mig och gnälla eller prata. saknar allas röster.
kommer antagligen att skaffa ett telefon kort  till en public phone så jag kan ringa några av er iaf lite granna
hoppas allt är bra annars så hörs vi när vi hörs och ses när vi ses
have a ball bitches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev väldigt glad över ditt samtal.. miss you real bad

2009-08-19 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0