nu är här!

jag gillar min chef... oavsett om jag satt uppe igår och inte kunde sova för att jag hade för mycket i huvudet som snurrade runt och höll mig vaken och gjorde mig ledsen rädd och glad på samma gång, så behövde mohammad bara säga några väl valda meningar utan att veta något om att jag hade vart nere kvällen innan för att allt skulle rinna av mig helt utan bekymmer.
inte många som kan göra så!

iaf vad här hänt? en av mina roomies har börjat på samma ställe som mig och juan pablo, och låt oss bara säga att jag är jävligt glad över att inte vara ny på jobbe längre. jag fick tillochmed beröm av chefen idag! me so happy!

jag har bestämt mig för att dra till asien med grapparna och se vad som händer vart vi åker och vad vi kommer göra när vi väl är där. längtar som fan men det är lite läskigt på samma gång.
tyvärr så kan jag inte stanna kvar i nuet utan nu är det enda jag gör att längta tills december när vi drar ner till sydney över nyår och sen vidare till tja vem vet kanske vietnam först, eller kanske bali. den som lever får se.

well vad kan jag säga mer förutom att jag åter igen sakar er alla fruktansvärt mycket och tänker på er alla varje dag!
puss på brungat så hörs vi när vi hörs!

gjort är gjort och spist är spist

Kommentarer
Postat av: softish

good choice! love u man

2009-08-14 @ 13:07:40
Postat av: von osthyfvel

maktub

2009-08-14 @ 13:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0