lite sjuk men jag mår bra som fan

är det inte skönt hur någonting kan gå från medelmåtta till vad nu den totala motsatsen är. som sagt fortf lite bajs i halsen men får bara ligga lågt på rökandet tills halsen är som den skall, sen skall jag vara back in the game igen! har haft en helt underbar dag! jobbade lite på morgonen, men det var knappt några kunder alls så vi bara drack kaffe skojjade lite och sen så fick jag gå en halvtimme tidigare. hem till ett hus med många glada människor som precis kommit tillbaka från grönsaks marknaden med sina cykelhjälmar bakochfram. sen har vi bara suttit hela dan ute i solen och skrattat med lite cigg lite te och vattenmeloner.

jag gilla rmitt liv för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0