inte lätt alltid

ni et när man känner att man har allt där man vill ha det och saer verkar funka som de skall. ingenting kan få en att bli orolig igen....förutom min chef och han gör det bra. var på jobbet idag för att lära oss göra kaffet så som det skall vara och försöka få lite effektivitet på skiten och alla gjorde varsin batch och så bad han alla peka ut alla fel man gjorde och så klagade han under hela tiden man gjorde dem. det blev min tur och jag var sist, han bad om 4 olika sorters kaffe alla med olika mjölk och olika serveringar.
vad gjorde alfred då jo han freeze laggade och kunde inte sluta skaka. jag vet inte varför jag gjorde det men jag kunde inte för mitt liv samla mig och bara göra skiten. blev faktiskt lite rädd för muhammad idag för han var jävligt stressad och jävligt påträngande och fick en att känna som att man inte kunde göra någonting rätt.
sen känns det ju itne bättre att man är bakis så hela världen är lite extra tung just för mig.
men men jag hariaf en underbar säng som jag älskar för den är så sjukligt mjuk att en dålig natts sömn är omöjlig.
och alla här är snälla mot mig och jag håller på att lära mig att rulla mina egna cigaretter. går sådär men som vanligt saknar jag er alla väääääldigt mkt och "längtar" tills jag komme hem och får träffa er igen.
ha det bra så hörs vi när vi hörs längtar tills else ringer denhär veckan så man får prata av sig lite och få det stödet som man bara kan få av en moder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0