hemlängtan.

det var en helt underbar fest här i huset igår. jag var bara tvungen att säga det....helt underbar. perfekt fylla, gjorde massa roligt stoj och kommer ihåg det mesta av kvällen. helt underbart!
det var sista festen för porcospino som åker hem inatt till paris, och jag tror det är det faktumet mixat med bakfylle ångest och lite annat smått och gott som gör att jag har en sån fruktansvärd helängtan så det är något helt sjukt. so there you have it, jag saknar er fortfarande.

men alla kära vänner hemma i sverige nu har fått tough competition om att vara bäst vänner. bor med helt underbara människor som man har hur kul med som helst. önskar att alla kunde vara här nere och dela det med mig.

nog om det nu, vad gjorde gamle fredo igår då? låt mig se.
började med att vi var på fake stranden i southbank och got our tan on och drack mate samt spanade in vackra kvinnor i små bikinis. bondade med våran nya flatmate som är från kanada och kallas moose av någon mystisk anledning. han är väldigt nordamerikans sådär lite stereotypiskt men har en hel del underbart roliga historier och ett glatt humör så jag förlåter honom. köpte en massa öl och tog oss till utkiksposten som är bara 5 min från huset och satt och stirrade ut över hela brisbane undersolnedgången.
började dricka direkt när vi kom hem kvart i sex och partyt var ett faktum.
resten av kvällen blev det massa mooning backslapping och salsa dansande med rrrrricarrrdo och su young
it doesnt get much better than this.....

 

P.S jag saknar er JÄTTE mycket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0