febeer och adress

tja då ligger man här i sängen och knaprar lite chips efter jag vet inte hur många timmar sömn. känner mig bajs och trots att jag vet att swineflu bara är en hajp så oroar man sig ju om det också. men men har i alla fall lättat nu såhär på morgonen så man kan lugna sig lite. suger bara att jaginte kan jobba idag... vette fan om jag kan jobba imorgon heller men bossen verkade förstå. har faktiskt blivit ganska bra på what i do nu efter 8 dagar på arbetsplatsen.
vet inte varför men det känns faktiskt bätre att vara sjuk här nere eftersom jag har så lite som distraherar mig som tex tv datorspel etc så bara ligger jag och filurar i min säng. det är jäligt underskattat.
här får ni föresten min adress så ni kan skicka lite brev om mni känner för det. det skule vara jävligt trevligt
high street 20, highgatehill , 4101,  brisbane , australien , terra , vintergatan 3 , universum

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick brevet av dig så sent som i morse. ska försöka skriva tillbaka snart /kurwamon

2009-08-06 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0